Είναι ένας από τους πιο διάσημους ποδοσφαιριστές στην Ευρώπη και τον κόσμο. Η επιρροή του είναι αδιαπραγμάτευτη. Ο Κριστιάνο Ρονάλντο, όπως φαίνεται από μελέτη της αμερικανικής υπηρεσίας ψηφιακού μάρκετινγκ Opendorse, είναι ο πιο κερδοφόρος αθλητής στο Twitter: κάθε tweet τού αποφέρει 230.000 ευρώ!
Ο επιθετικός της Ρεάλ Μαδρίτης οφείλει αυτήν την οικονομική επιτυχία στη μεγάλη κοινότητα των φανς του, που είναι εξαιρετικά δραστήρια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφέρεται σε σημερινό δημοσίευμα της γαλλικής εφημερίδας Le Figaro και μεταδίδεται από το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Ο Κριστιάνο Ρονάλντο είναι το περισσότερο αγαπημένο πρόσωπο στο Faceboοk, πριν και από τη Shakira, με 107 εκατομμύρια φανς. Στο Twitter περισσότεροι από 37 εκατομμύρια άνθρωποι ακολουθούν την επικαιρότητα στην ιστοσελίδα του «CR7», που χάρη σε αυτήν την τεράστια δεξαμενή από φανς προσελκύει τις φίρμες και εκτοξεύει τις τιμές.
«Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το target group είναι νέοι καταναλωτές αθλητικών ειδών», σύμφωνα με οικονομολόγο του Κέντρου Αθλητικού Δικαίου και Οικονομίας (CDES) της Λιμόζ. Όταν ο Κριστιάνο Ρονάλντο καμαρώνει τα καινούργια παπούτσια του στον λογαριασμό του στο Twitter, θα υπάρχουν οπωσδήποτε οικονομικά ωφέλη για τη φίρμα».
Να σημειωθεί, ότι ο αιώνιος αντίπαλός του της Μπαρσελόνα, ο Λέο Μέσι, δεν περιλαμβάνεται στην κατάταξη αυτή, διότι απλώς δεν έχει λογαριασμό στο Twitter. Δεύτερος στη λίστα, με 125.000 ευρώ το tweet, είναι ο Αμερικανός μπασκετμπολίστας Λεμπρόν Τζέιμς, ενώ τρίτος στην κατάταξη έρχεται ο Βραζιλιάνος Νεϊμάρ, με 98.000 ευρώ ανά tweet, που περιλαμβάνει και εμφάνιση αξεσουάρ. Ακολουθούν παίκτες του NBA, ενώ τεννίστες και γκόλφερ κλείνουν την κατάταξη.