Με πρωταγωνιστή το Leon η SEAT πέτυχε το 2014, για δεύτερη συνεχή χρονιά διψήφια αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 10%. Η ισπανική μάρκα πούλησε 390.500 μονάδες συνολικά τον περασμένο χρόνο έναντι 355.000 το 2013 επιτυγχάνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα από το 2007. Η SEAT πέτυχε συνολική αύξηση πωλήσεων κατά 21,7% τα δύο τελευταία χρόνια, πουλώντας σχεδόν 70.000 περισσότερα οχήματα από το 2012 (321.000 πωλήσεις). Οι πωλήσεις της SEAT παρουσιάζουν σταθερή αύξηση όχι μόνο στις κύριες ευρωπαϊκές αγορές, όπως η Γερμανία, η Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιταλία, αλλά και στην Ανατολική Ευρώπη καθώς και σε άλλες χώρες όπως η Τουρκία και το Ισραήλ.
Το μικρομεσαίο οικογενειακό της μοντέλο Leon σημείωσε αύξηση 50% φθάνοντας τις 154.100 μονάδες συνολικά και με 51.300 οχήματα περισσότερα από το 2013. Από το λανσάρισμα της νέας γενιάς Leon το 2012 – η πρώτη γενιά με τρία διαφορετικά αμαξώματα – το Leon υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις του πετυχαίνοντας αύξηση 116% (2012: 71.200 οχήματα). Αξίζει να σημειωθεί πως το Leon σημείωσε τα καλύτερα αποτελέσματα από την έναρξη των πωλήσεων του ως μοντέλο το 1999 και για πρώτη φορά ξεπέρασε το Ibiza ως best-seller της SEAT. Η έκδοση ST, που λανσαρίστηκε στα τέλη του 2013, έφτασε στις 47.100 πωλήσεις ή το 30,5% των συνολικών πωλήσεων για το Leon.
Πωλήσεις SEAT ανά μοντέλο το 2014
SEAT Mii (25.300 οχήματα, -12.3%)
SEAT Ibiza (150.000 οχήματα, -2.7%)
SEAT Toledo (18.600 οχήματα, -2.3%)
SEAT Leon (154.100 οχήματα, +49.9%)
SEAT Altea (19.300 οχήματα -18.8%)
SEAT Alhambra (23.100 οχήματα, +15.6%)