• Είναι 1,5 diesel με 109 ίππους
• Καίει 3,9 λτ./100 χλμ.
• Κοστίζει 32.303 ευρώ
+ Εμφάνιση, ποιότητα, άνεση, ασφάλεια, φρένα, κατανάλωση
– Τιμή, διαθέσιμο πλάτος πίσω
Μετά την A-Class, τη CLA και προσφάτως, τη B-Class, η crossover Mercedes GLA αποκτά και αυτή ως βασική επιλογή diesel κινητήρα τον γνωστό, 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα κατασκευής Renault. Με τον τρόπο αυτό η GLA δίνει στον υποψήφιο αγοραστή της την ευκαιρία να την αποκτήσει με έναν κινητήρα «μικρού» κυβισμού, με όλα τα οφέλη που αυτό επιφέρει σε φορολογικά χαράτσια (τεκμήριο, χωρίς φόρο πολυτελούς διαβίωσης, ασφάλιση κ.λπ.), ιδίως σε σχέση με την μέχρι πρότινος μικρότερη diesel της επιλογή GLA 200 CDI, που φέρει τον υψηλότερου κυβισμού 2,2 λτ. πετρελαιοκινητήρα.
Τιμολογιακά επίσης, η νέα Mercedes GLA 180 CDI είναι και η φθηνότερη diesel στη γκάμα (29.770 ευρώ με απόσυρση για τη χειροκίνητη έκδοση, +2.533 ευρώ για το αυτόματο κιβώτιο), παρότι το ποσόν της αγοράς της δεν είναι από τα φθηνότερα στην κατηγορία.
Παραμένει όμορφη και αεροδυναμική
Σχεδιαστικά, η μικρότερη diesel GLA εκτός του λογότυπου «180 CDI» δεν διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου της Mercedes, διατηρώντας μια ιδιαίτερα όμορφη και ελκυστική εικόνα. Το αμάξωμα, με στυλ που παραπέμπει και σε κουπέ μοντέλα, έχει μια ιδιαίτερη δυναμική και εκπέμπει άμεσα το διαφορετικό του χαρακτήρα του μικρότερου crossover της μάρκας. Παράλληλα, με αεροδυναμικό συντελεστή μόλις cd: 0,29, η GLA διαθέτει το πλέον αεροδυναμικό αμάξωμα της κατηγορίας, με οφέλη σε κατανάλωση, επιδόσεις και ακουστική.
ΠΗΓΗ:autotriti.gr