Ταξιδέψαμε μέχρι το Rovaniemi της Φιλανδίας για να γνωρίσουμε ένα από τα πιο ευχάριστα και ευκολοδήγητα πισωκίνητα μοντέλα που έχουμε δοκιμάσει τα τελευταία χρόνια. Λόγος γίνεται για το ανανεωμένο Toyota GT86, το οποίο «στήθηκε» στο κατάλληλο μέρος με τα ανάλογα ελαστικά.
Το ανανεωμένο ιαπωνικό μοντέλο δοκιμάστηκε επαρκώς επάνω στο χιόνι, ενώ με τη βοήθεια οδηγιών η ασφαλής πλαγιολίσθηση ήταν ιδιαίτερα διεγερτική, κάτι που ανέβαζε τους παλμούς της καρδιάς σε επικίνδυνο σημείο. Ίσως ήταν αυτό που χρειαζόμασταν σε ένα μέρος που το θερμόμετρο έδειχνε -13 βαθμούς Κελσίου. Ο χειρισμός του GT86 ήταν ιδιαίτερα εύκολος, ενώ με την κατάλληλη δοσολογία γκαζιού το παιχνίδισμα στην… πούδρα δεν είχε τελειωμό.
Εμφανισιακά δεν έχει τρομακτικές αλλαγές, αλλά οι… ειδικοί θα αντιληφθούν τους νέους προφυλακτήρες και φυσικά τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω. Ο μεγαλύτερος αεραγωγός συνεχίζει να ψύχει τον γνώριμο 2λιτρο boxer κινητήρα, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζει ο νέος διαχύτης που φιλοξενεί τις απολήξεις της εξάτμισης. Επίσης, την επιθετική εικόνα συμπληρώνουν οι νέες ζάντες αλουμινίου. Το εσωτερικό του νέου GT86 κρατάει το πολεμικό του format με το ελαφρώς ανασχεδιασμένο τριάκτινο τιμόνι, ενώ στα όργανα υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες που βοηθούν τον οδηγό κατά την (γρήγορη) οδήγηση. Ακόμα, διαθέτει πλέον την επιλογή προγράμματος που προορίζεται για χρήση σε πίστα.
Μηχανολογικά, οι μηχανικοί της Toyota εφάρμοσαν νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση (σε αμορτισέρ και ελατήρια), προσφέροντας ευελιξία και σταθερότητα. Κάτω από το καπό υπάρχει, όπως αναφέραμε και παραπάνω, ο ατμοσφαιρικός 2λιτρος κινητήρας boxer, στον οποίο προστέθηκαν 5 ίπποι, φτάνοντας δηλαδή 205 PS και 212 Nm ροπής. Τέλος, το γραμμικό μοτέρ συνδυάζεται με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
skai.gr