Η διαφήμιση γενικότερα αποτελεί αναγκαία προυπόθεση για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Στην εποχή του διαδικτύου, των Social Media και του digital marketing η διαφήμιση έχει περάσει σε άλλο επίπεδο.Κακά τα ψέμματα,μια χαρά οι καμπάνιες που πραγματοποιούνται σε site,facebook,insta κλπ, αλλά η διαφήμιση στο ραδιόφωνο έχει διαχρονική αξία και εγγυημένο αποτέλεσμα.
Το παραπάνω αποδεικνύεται περίτρανα και στην έρευνα που ακολουθεί:
Εντυπωσιακά είναι τα ευρήματα από έρευνα που βρίσκεται σε εξέλιξη στην Ιρλανδία, για την επιρροή των Ραδιοφωνικών διαφημίσεων στην επισκεψιμότητα και στις πωλήσεις επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο.
Οι αναφορές ακροαματικότητας σίγουρα είναι χρήσιμες για τους διαφημιζόμενους. Όμως αυτό που έχουν πραγματικά ανάγκη, ιδιαίτερα οι τοπικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί, είναι στοιχεία που αποδεικνύουν την συνεισφορά της ραδιοφωνικής διαφήμισης στην προώθηση προϊόντων.
Με αυτή την ανάγκη κατά νου, η εταιρία προώθησης πωλήσεων IRS+ ξεκίνησε μια σειρά ερευνών για να μελετήσει πώς μπορεί το ραδιόφωνο να λειτουργήσει προς όφελος της ψηφιακής παρουσίας των Brands.
Με την ονομασία “Radio Factory Report”, η πρώτη έρευνα δοκιμάζει καμπάνιες που έπαιξαν σε ένα δίκτυο 15 τοπικών ραδιοφωνικών σταθμών που εκπροσωπεί η IRS+. Οι δύο δοκιμαστικές καμπάνιες στηρίχθηκαν σε παραδοσιακές ραδιοφωνικές διαφημίσεις, ενώ κατεύθυναν τους καταναλωτές στο διαδίκτυο – η πρώτη καμπάνια σε ένα κατάστημα ρουχισμού που λειτουργεί μόνο ψηφιακά και η δεύτερη σε μια εταιρία παραγωγής δερματικών προϊόντων υψηλής ποιότητας με λίγα φυσικά καταστήματα.
Επιρροή της ραδιοφωνική διαφήμισης στην επισκεψιμότητα
Σαν αποτέλεσμα της ραδιοφωνική καμπάνιες, το ψηφιακό κατάστημα ρουχισμού παρατήρησε:
11% αύξηση στην κίνηση με 11,147 περισσότερα sessions.
9% αύξηση στα pageviews
10% αύξηση στους χρήστες που επισκέφθηκαν τη σελίδα (8,487)
8% αύξηση στους νέους χρήστες (3.074)
Αντίστοιχα η εταιρία δερματικών προϊόντων παρατήρησε στην ιστοσελίδα της:
156% αύξηση στα sesions
122% αύξηση στα pageviews (261 επιπλέον)
233% αύξηση σε νέους χρήστες. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι η αύξηση αυτή σημειώθηκε παρότι η καμπάνια έπαιξε μόνο σε ένα σταθμό του δικτύου.
Η αξία των επισκεπτών
Παρότι η έρευνα έδειξε αύξηση της κίνησης και των νέων χρηστών, πόσο πολύτιμοι ήταν αυτοί οι χρήστες για τις εταιρίες αυτές; Όπως αποδεικνύεται από τα στοιχεία που ακολουθούν είχαν μεγάλη αξία!
Η έρευνα έδειξε για το κατάστημα ρουχισμού 12% αύξηση στις συναλλαγές και 19% αύξηση στα έσοδα από πωλήσεις. Αντίστοιχα, για την εταιρία δερματικών προϊόντων, παρατηρήθηκε μόνο μια συναλλαγή αλλά αυτή συνιστά αύξηση εσόδων κατά 549% καθώς, όπως προαναφέρθηκε, τα προϊόντα της είναι υψηλής αξίας και απευθύνονται σε κοινό που μπορεί να ανταποκριθεί οικονομικά σε αυτά.