Η αναμονή πήρε τέλος. Οι λάτρεις της κατεξοχήν σπορ οδήγησης και πιστοί φίλοι της γαλλικής μάρκας έχουν πλέον τη δυνατότητα να ικανοποιήσουν το πάθος τους αφού η Peugeot πρόσθεσε στην γκάμα του μοντέλου 308 την έκδοση GTi που «επιμελήθηκε» η Peugeot Sport. Διαθέτοντας, τον κινητήρα 1.6L THP S&S με Stop&Start σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης, 270 και 250 ίππων (είναι ένας από τους πλέον οικονομικούς στην κατηγορία του, γεγονός που πιστοποιούν τόσο οι εκπομπές του CO2 που δεν ξεπερνούν τα 139 g/km, όσο και η κατανάλωση των 6.0 λιτ/100km), διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen®, εξελιγμένο σασί, και εσωτερικό Peugeot i-Cockpit το νέο μέλος της οικογένειας 308 προσφέρει στον οδηγό την απόλυτη αίσθηση σπορ οδήγησης. Το 308 GTi 270 έχει να επιδείξει ένα νέο ρεκόρ στην αναλογία ισχύος/βάρους, με μόλις 4,46 κιλά/ίππο, γεγονός που συνηγορεί στις εκρηκτικές του επιδόσεις (0-100χλμ σε λιγότερο από 6΄΄ και 0 – 1.000μ από στάση, σε 25.3΄΄).
Το 308 GTi 270 διαθέτει ζάντες αλουμινίου 19’’ Carbone19 , ελαστικά Michelin Super Sport ενώ τα φρένα έχουν δίσκους διαμέτρου 380χλστ, μπροστά με κόκκινες δαγκάνες της PEUGEOT SPORT, και δίσκους 268χλστ αντίστοιχα πίσω.
Το αυτοκίνητο διαθέτει εντυπωσιακή παρουσία, τόσο με το χαμηλωμένο κατά 11χλστ αμάξωμα, όσο και με τις 19άρες ζάντες Carbone 19. Το PEUGEOT 308 GTi διακρίνεται για την απλότητα των σχεδιαστικών του γραμμών, χωρίς όμως να χάνει στο παραμικρό την επιθετικότητα του χαρακτήρα του.
Στην πάνω πλευρά των φωτιστικών σωμάτων δεσπόζει μία σειρά LED, και ολόκληρη η κάθε μονάδα των προβολέων δίνει την εντύπωση της σχεδιαστικής συνέχειας των πλευρών της μάσκας με τις μαύρες γυαλιστερές οριζόντιες γρίλιες. Το ίδιο μοτίβο ακολουθείται και από την τεράστια εισαγωγή που τροφοδοτεί αέρα το intercooler και περιβάλλεται από φιλέτο χρωμίου ή από κόκκινο διακριτικό πλαίσιο. Υπάρχουν επίσης και δύο εμπρός σπόιλερ στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, που συμβάλλουν στη βελτίωση της αεροδυναμικής του (με συντελεστή SCx, μόλις 0,69).
Στην πίσω πλευρά διακρίνεται η μαύρη γυαλιστερή ποδιά με τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Το λογότυπο GTi κοσμεί τα εμπρός φτερά, και την πίσω πόρτα.
Ο σπορτίβ χαρακτήρας του μοντέλου αντανακλάται και στο εσωτερικόμε τις σκούρες ανθρακί αποχρώσεις να καλύπτουν όλες τις επιφάνειες μέχρι και την οροφή. Οι κόκκινες ραφές κάνουν αισθητή την παρουσία τους στο ταμπλό, τις ταπετσαρίες, το λεβιέ των ταχυτήτων τις πλευρικές επενδύσεις των θυρών, ακόμα και στα ποιοτικά πατάκια. Τα μαρσπιέ καλύπτονται από επενδύσεις αλουμινίου που φέρουν την υπογραφή της PEUGEOT SPORT και το λογότυπο GTi, ενώ το αλουμίνιο καλύπτει και τα πεντάλ, το foot rest, και τη λαβή του μοχλού ταχυτήτων.
Στην έκδοση GTi 270, διαθέτει καθίσματα bucket τηςPEUGEOT SPORT — με επένδυση δέρμα και alcantara— που παρέχουν εξαιρετική πλευρική στήριξη στον οδηγό, και του εξασφαλίζουν κάθε στιγμή μία αξεπέραστη αίσθηση του αυτοκινήτου. Το μικρό τιμόνι (351 x 329χλστ) εξασφαλίζει φυσικό κράτημα και απίστευτη ακρίβεια στο χειρισμό του. Ανεμπόδιστη είναι και η ορατότητα προς το head-up display, τον πίνακα οργάνων με την μαύρη καρό επένδυση και το φωτεινό λογότυπο GTi στο κέντρο.
Η μεγάλη οθόνη αφής αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του ταμπλό και ταιριάζει αρμονικά με τον πίνακα οργάνων που διαθέτει κόκκινο περίγραμμα. Η ευκολία χρήσης και η φιλική αίσθηση που αντανακλά η θέση οδήγησης, διασφαλίζει το υψηλό επίπεδο ασφάλειας, αλλά και την αμεσότητα ανταπόκρισης σε κάθε εντολή του οδηγού.
Το νέο 308 GTi δείχνει -και είναι- βιδωμένο στο δρόμο, χάρη στα φαρδιά μετατρόχια —1.570χλστ εμπρός και 1.554 πίσω— και τα Super Sport ελαστικά της Michelin (235/35 R19).
Το σύστημα ανάρτησης, είναι ιδανικά ρυθμισμένο ώστε να διασφαλίζει πάντα συνθήκες δυναμικής οδήγησης, και να εμπνέει εμπιστοσύνη στον οδηγό. Η ανάρτηση τύπου McPherson εμπρός εξασφαλίζει ακρίβεια στους χειρισμούς, ενώ πίσω υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας με ράβδους στρέψης και αντιστρεπτική δοκό.
Κορυφαία αποδεικνύεται και η οδική συμπεριφορά στις στροφές, με την απόδοση των ελαστικών να βρίσκεται σε κορυφαίο επίπεδο χάρη και στο σχεδιασμό τους εμπρός συστήματος. Αξίζει να σημειωθεί ότι η γωνία κάμπερ είναι στις -1,67°, σε σύγκριση με τις -0.6° του απλού 308. Η σκληρότητα της πίσω ανάρτησης έχει και αυτή αυξηθεί από τα 110 στα 1,800 daN/mm. Όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα, είναι εξελιγμένα με γνώμονα το αγωνιστικό πνεύμα του αυτοκινήτου. Το υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να συνεργάζεται άριστα με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του διαφορικού Torsen®. Το σύστημα διεύθυνσης εξασφαλίζει στον οδηγό την απαραίτητη πληροφόρηση.