Πως γίνεται η κομπίνα:
Η αγορά έχει γεμίσει με μεταχειρισμένα που εισάγονται από το εξωτερικό και αυτοκίνητα που προέρχονται από εταιρείες ενοικιάσεων και leasing. Το κοντέρ γράφει 50-60.000 χιλιόμετρα. Στην πραγματικότητα έχουν 150-200.000 χιλιόμετρα.
Το γύρισμα των χιλιομέτρων γίνεται (με ένα laptop), ηλεκτρονικά και δεν είναι ανιχνεύσιμο.
Τι πρέπει να ξέρετε για να μην την πατήσετε
1. Τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Αν το αυτοκίνητο είναι στο όνομα κάποιου εμπόρου, ζητείστε οπωσδήποτε την προηγούμενη άδεια. Έτσι θα δείτε αν το αυτοκίνητο ήρθε από το εξωτερικό ή από κάποια εταιρεία ενοικιάσεων ή leasing
2. Ελέγξτε το βιβλίο service του αυτοκινήτου
· Έτσι θα δείτε πόσα χλμ. Είχε το αυτοκίνητο πριν 3 χρόνια, πριν 2 χρόνια κ.οκ. και
· αν είναι σωστά συντηρημένο
Να είσαστε πολύ προσεκτικοί με το βιβλίο service. Βεβαιωθείτε ότι είναι γνήσιο. Αν είναι πολύ καινούριο και οι εγγραφές είναι ομοιόμορφες κλπ., το πράγμα “βρωμάει”. Για ακόμα μεγαλύτερη σιγουριά, αρκετές μάρκες έχουν κεντρικό ηλεκτρονικό αρχείο, με τα χιλιόμετρα και τα service όλων των αυτοκινήτων τους. (δείτε σχετικά άρθρα στο autotriti.gr)
3. Ελέγξτε το αυτοκίνητο σε δικό σας μηχανικό
Βοηθήστε και σείς να σταματήσει η απάτη με τα γυρισμένα χιλιόμετρα.Κοινοποιήστε το στο χρονολόγιό σας να το δουν οι φίλοι σας, αλλά και στις ομάδες που μετέχετε.
“Εργάζομαι ως ελεγκτής σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ. Δεν υπάρχει μέρα που να μην περάσει από μπροστά μας αυτοκίνητο ή μηχανή με γυρισμένα χιλιόμετρα. Το μεγαλύτερο ποσοστό είναι μαντράδες που φέρνουν τα οχήματα για να “πιστοποιήσει” το ΚΤΕΟ τα αναγραφόμενα χιλιόμετρα, υπάρχουν και οι δυστυχείς ιδιοκτήτες που μαθαίνουν εκείνη την ώρα πως την προηγούμενη φορά είχε 50, 100 ακόμα και 200 χιλιάδες χιλιόμετρα (ναι, το έχουμε δει και αυτό) λιγότερα. Είναι γεγονός πως τα χιλιόμετρα δεν λένε από μόνα τους όλη την αλήθεια και παίζει μεγάλο ρόλο η συντήρηση του οχήματος, όμως δεν παύει να είναι κοροϊδία και απατεωνιά η συναλλαγή με απόκρυψη των πραγματικών χαρακτηριστικών του προϊόντος. Στη Γερμανία πχ είναι ποινικό αδίκημα το γύρισμα του κοντέρ. Εδώ δυστυχώς ο πωλητής δεν υπόκεινται σε κανέναν έλεγχο και φυσικά σε καμία ποινή και αυτό που μπορεί να γίνει αν αποδειχθεί η πράξη, είναι η επιστροφή μέρους των χρημάτων λόγω απομείωσης της αξίας ή ακύρωση της συναλλαγής και επιστροφή όλου του ποσού.
“Τώρα το καταλάβατε ότι γίνεται κομπίνα με αυτά;;;;; Και στον σταυρό Αγίας Παρασκευής όλοι οι μαντράδες κάνουν αυτή τη δουλειά..πήρα τυχαία τον αριθμό πλαισίου ενός opel astra του 2012 με τάχα 48.000 χλμ και από έλεγχο στο ευρωπαϊκό σύστημα της opel το αυτοκίνητο έκανε τελευταίο σέρβις στα 130.000 χλμ..μακριά από μαντράδες και πετρέλαια εξωτερικού..όλα με προβλήματα..συγγενής μου την έπαθε με volvo πετρέλαιο..μεταχειρισμένο μόνο από γνωστό και ιδιώτη, εκτός αν ο μαντράς δίνει εγγύηση χιλιομέτρων (που και αυτό θέλει ψάξιμο πρώτα).”
“Σε εταιρια ενοικιάσεως αυτοκινήτων στην Κρήτη (Που ολα τα αμάξια χμ),Είχαν έρθει κατευθείαν από ληζηνγκ τράπεζας 12 πανομοιότυπα Opel Astra (Το 2011).Τα λιγότερα χμ ηταν 70χ.χλμ και τα περισσότερα 230.χ.χμ.Το αμαξι με τα λιγοτερα ηταν το χειρότερο ενω αυτό με τα περισσότερα το καλύτερο,και για αυτό τα θυμάμαι.Το λοιπόν,σε 1(μία)ώρα μέσα ολα τα κοντέρ εγραφάν 6.900!!!!!Σιγα θα μυρίσουν τα κεριά θα πείς. Κι όμως,γίνεται.απλά.ο καλύτερος δείκτης φθοράς εκτός απο τις δισκόπλακες τα πεντάλ τιμόνια κτλ είναι ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ!”
autotriti.gr