Στο πιτ στοπ… χαμογέλασε ο Σεμπάστιαν Φέτελ! Οι Ferrari έφυγαν καλά στην εκκίνηση και ο Κίμι Ραϊκόνεν κρατούσε τη νίκη στα χέρια του, όμως η Scuderia είδε πως ήταν ευκαιρία να αυξηθεί η διαφορά από τον Λιούις Χάμιλτον. Γι’ αυτό, κι έβαλε πιο νωρίς τον Iceman στα πιτς για την πολύ μαλακή γόμα, με τον Φέτελ να μπαίνει πιο μετά.
Γεγονός που έφερε τον Γερμανό στην πρώτη θέση για να πανηγυρίσει την τρίτη του νίκη στη σεζόν. Ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής είχε πει πως ήταν καιρός η Ferrari να πανηγυρίσει στο Μονακό και το έπραξε ο ίδιος για να φέρει μονοθέσιο της ομάδας του Μαρανέλο στην πρώτη θέση εκεί για πρώτη φορά, μετά το 2001.
Όσο για τον Φινλανδό, κατάφερε να μείνει δεύτερος, παρά την όποια πίεση του Ντάνιελ Ρικιάρντο για να κάνει το πρώτο «1-2» των κόκκινων, έπειτα από το 2010, και το 90ό στην ιστορία τους. Από τη μεριά του, ο Αυστραλός συμπλήρωσε το βάθρο, ενώ ακολούθησαν οι Βαλτέρι Μπότας, Μαξ Φερστάπεν, Κάρλος Σάινθ, με τον Λιούις Χάμιλτον να τερματίζει τελικά έβδομος.
Ο Βρετανός είχε δύσκολο έργο, εκκινώντας από την 13η θέση, και μόνο η στρατηγική θα τον έσωζε, με δεδομένο ότι το Μόντε Κάρλο δεν προσφέρεται για προσπεράσεις. Γι’ αυτό κι έμεινε χωρίς πιτ στοπ για πολύ περισσότερους γύρους από τους υπολοίπους, ώστε να κερδίσει πρώτα κάποιες θέσεις με αυτά των αντιπάλων του.
Με αυτόν τον τρόπο, κατάφερε να πάρει μερικούς βαθμούς, οι οποίοι δεν ήταν αρκετοί, αφού ο Φέτελ κέρδισε, όμως μπορεί να αποδειχτούν σημαντικοί για τη μάχη του πρωταθλήματος. Από εκεί και πέρα, την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ρομάν Γκροζάν, Φελίπε Μάσα, Κέβιν Μάγκνουσεν. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι έπρεπε να φτάσουμε στον 60ό γύρο για να δούμε ατυχήματα και αυτοκίνητο ασφαλείας.
Τα είδαμε όλα μαζεμένα, καθώς ο Τζένσον Μπάτον χτύπησε τον Πασκάλ Βερλάιν στο πίσω δεξί μέρος του μονοθεσίου του, με αποτέλεσμα ο Γερμανός να καταλήξει στις μπαριέρες με το πλάι, κάτι που δεν έχουμε δει ποτέ ξανά, τουλάχιστον στη σύγχρονη Formula1. Ατυχήματα είχαν και οι Μάρκους Έρικσον, Στόφελ Φαντόρν, Ντανιίλ Κβιάτ, ενώ τον αγώνα εγκατέλειψαν και οι Λανς Στρολ, Νίκο Χούλκενμπεργκ.
Έτσι, στη βαθμολογία ο Φέτελ πήγε στους 129 βαθμούς, με τον Χάμιλτον να είναι στους 104, ενώ ο Μπότας ακολουθεί τρίτος με 75. Στους κατασκευαστές η Ferrari πέρασε μπροστά με 196 έναντι 179 της Mercedes, με τη Red Bull να παίρνει σειρά με 97.