Ρεκόρ πωλήσεων για τη BMW

Νέους όγκους πωλήσεων ρεκόρ με παραδόσεις 480.465 οχημάτων (2014: 458.088 μονάδες, +4,9%) κατέγραψε η μάρκα BMW το δεύτερο τρίμηνο του 2015. Ο όγκος πωλήσεων του πρώτου εξαμήνου αυξήθηκε κατά 5,2% στις 932.041 μονάδες (2014: 886.347 μονάδες).
Συνολικά 64.285 μονάδες (2014: 11.067 μονάδες) της BMW Σειράς 2 πουλήθηκαν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου, κυρίως χάρη στις πωλήσεις των Active Tourer και Σειράς 2 Cabrio. Οι πωλήσεις της BMW Σειράς 3 έπεσαν στις 219.369 μονάδες (2014: 236.289 μονάδες, -7,2%), εν μέρει λόγω του ότι τα μοντέλα Cabrio και Coupé εντάσσονται τώρα στη BMW Σειρά 4. Κατά τον ίδιο τρόπο, αυτά τα μοντέλα βοήθησαν να αυξηθούν οι παγκόσμιες πωλήσεις της BMW Σειράς 4 στις 79.351 μονάδες (2014: 47.031 μονάδες +68,7%).
Η BMW X5 σημείωσε αύξηση πωλήσεων 25,9% φτάνοντας στις 85.983 μονάδες (2014: 68.283 μονάδες) κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου της χρονιάς. Τα αποτελέσματα πωλήσεων της BMW X6 ήταν εξίσου εντυπωσιακά, με άνοδο 22,7% και 22.125 μονάδες (2014: 18.033 μονάδες). Κλειδιά της νέας BMW X4 παραδόθηκαν σε πάνω από 28.146 πελάτες. Η BMW i συνέχισε ακάθεκτη με τις πωλήσεις της να υπερδιπλασιάζονται αγγίζοντας τις 12.562 μονάδες (2014: 5.405 μονάδες).
Η MINI κατέγραψε αύξηση 23.8% στον όγκο πωλήσεων το δεύτερο τρίμηνο, με 91.626 μονάδες (2014: 74.028 μονάδες). Το πρώτο εξάμηνο σημειώθηκε επίσης διψήφια αύξηση + 25,8% με τις πωλήσεις να ανέρχονται στις 165.938 μονάδες (2014: 131.896 μονάδες). Οι πιο θεαματικές αυξήσεις καταγράφηκαν για τα 3θυρα και 5θυρα MINI, που υπερδιπλασίασαν τις πωλήσεις τους στις 107.542 μονάδες (2014: 47.056 μονάδες). Μία ακόμα ώθηση αναμένεται να δώσει το νέο MINI Clubman, όταν φτάσει στις Εκθέσεις των Εμπόρων προς τα τέλη Οκτωβρίου.
Η Rolls-Royce Motor Cars πέτυχε το δεύτερο καλύτερο εξάμηνο στην ιστορία της, με παραδόσεις 1.769 οχημάτων των πρώτο μισό του 2015 (-10,1%). Οι παγκόσμιες πωλήσεις το δεύτερο εξάμηνο έκλεισαν στις 988 μονάδες (2014: 1.071 μονάδες, -7,8%).
Στο πλαίσιο της στρατηγικής του να πετύχει μία ισορροπημένη κατανομή πωλήσεων σε όλο τον κόσμο, το BMW Group κατέγραψε αύξηση πωλήσεων σε όλες τις σημαντικές περιοχές πωλήσεων το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου.
Το πρώτο μισό του 2015 σημειώθηκαν εξαιρετικά καλά αποτελέσματα στην Ευρώπη, με πωλήσεις αυξημένες κατά 9,5% στις 488.490 μονάδες (2014: 446.188 μονάδες). Ο αριθμός οχημάτων που πουλήθηκαν στη Γερμανία το διάστημα αυτό αυξήθηκε κατά 2,6% στις 137.830 μονάδες (2014: 134,308 μονάδες). Η Μ. Βρετανία – η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά του BMW Group – σημείωσε αύξηση 15,2% αγγίζοντας τις 110.822 μονάδες (2014: 96.180 μονάδες) το πρώτο εξάμηνο, ενώ ο αριθμός οχημάτων που πωλήθηκαν στη Γαλλία αυξήθηκε κατά 22,6% στις 38.670 μονάδες (2014: 31.551 μονάδες). Αύξηση 8,5% καταγράφηκε στην Ιταλία, με πωλήσεις 35.980 μονάδων (2014: 33.157 μονάδες).
Οι πωλήσεις οχημάτων BMW και MINI στην Ασία αυξήθηκαν κατά 4,4% στις 337.107 μονάδες (2014: 322.943 μονάδες) για το εξάμηνο, συμπεριλαμβανομένης μιας αύξησης 2,3% στις πωλήσεις της Ηπειρωτικής Κίνας στις 230.788 μονάδες (2014: 225.490 μονάδες). Διψήφια ποσοστά αύξησης σημειώθηκαν στην Ιαπωνία με 10,6% και 33.960 μονάδες (2014: 30.692 μονάδες) σε επίπεδο εξαμήνου.
Πολύ καλή επίδοση εξαμήνου καταγράφηκε στην Αμερικανική ήπειρο, με τις πωλήσεις του BMW Group να αυξάνονται στις 242.379 μονάδες (2014: 221.280 μονάδες), αύξηση 9,5% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα πριν από ένα χρόνο. Στις ΗΠΑ, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 9,6% στις 199.418 μονάδες (2014: 182.008 μονάδες).

Νέα ρεκόρ στις μοτοσικλέτες
Το τμήμα Μοτοσικλετών κατέγραψε το καλύτερο τρίμηνο στην ιστορία του. Τα έσοδα του τομέα για το διάστημα από Απρίλιο – Ιούνιο αυξήθηκαν κατά 17,8% στα 622 εκατ. Ευρώ (2014: 528 εκατ. Ευρώ) χάρη στις ισχυρές πωλήσεις και το υψηλής αξίας μίγμα μοντέλων. Το EBIT βελτιώθηκε στα 112 εκατ. Ευρώ (2014: 55 εκατ. Ευρώ, +103,6%), παρόμοιο με το κέρδος προ φόρων, που αυξήθηκε επίσης στα 112 εκατ. Ευρώ (2014: 54 εκατ. Ευρώ +107,4%). Ο όγκος πωλήσεων ανέβηκε κατά 11,3% στις 47.048 μονάδες (2014: 42.259 μονάδες). Αυτά τα κέρδη και τα αποτελέσματα πωλήσεων σηματοδότησαν νέα ρεκόρ δευτέρου τριμήνου. Η ανοδική τάση ενισχύθηκε από τα νέα μοντέλα BMW R 1200 R, R 1200 RS, S 1000 RR, S 1000 XR και F 800 R.
Η BMW Motorrad πέτυχε επίσης το καλύτερο αποτέλεσμα πρώτου εξαμήνου στην ιστορία των 90 και πλέον χρόνων της. Τα έσοδα του τομέα για το πρώτο εξάμηνο αυξήθηκαν κατά 18,9% στα 1.189 εκατομμύρια Ευρώ (2014: 1.000 εκατ. Ευρώ). Το EBIT βελτιώθηκε στα 227 εκατ. Ευρώ (2014: 119 εκατ. Ευρώ, +90,8%). Τα κέρδη προ φόρων παρουσίασαν παρόμοια εικόνα, με ένα άλμα 93,2% στα 226 εκατ. Ευρώ (2014: 117 εκατ. Ευρώ). Ο όγκος πωλήσεων ήταν 10,5% υψηλότερος στις 78.418 μονάδες (2014: 70.978 μονάδες).

skai.gr