Ο Κριστιάνο κούνησε τα αναψυκτικά και μαζί τα…χρηματιστήρια!

Ο Κριστιάνο έδιωξε τα αναψυκτικά, ζήτησε να πίνουμε μόνο νερό και άνοιξε μαύρη τρύπα στο χρηματιστήριο. Ο Γιώργος Καραμάνος αναλύει την διαδραστικότητα της εικόνας του πλέον διάσημου icon παγκομσίως.

Ο διάσημος Αμερικανός συγγραφέας μυστηρίου και τρόμου, Στίβεν Κινγκ, μιλώντας κάποτε για την αλληλεπίδραση των βιβλίων του και την επιρροή τους στις μάζες, είχε εξηγήσει ότι: «Ποτέ δεν γνωρίζουμε ποιες ζωές επηρεάζουμε, ούτε πότε, ούτε γιατί». Ο Κινγκ, θέλοντας ή μη, τοποθετείται σε μία από τις υψηλότερες θέσεις των λεγόμενων influencers. Μίας λίστας, στην κορυφή της οποίας στρογγυλοκάθεται ο Κριστιάνο Ρονάλντο. Ο Πορτογάλος έχει κάνει δική του την πρωτιά παγκοσμίως στο Instagram, όπου με 298.859.815 followers, βλέπει την πλάτη μόνο του ίδιου του Instagram ( 390.752.447 followers) και έχει βάλει πλώρη να το ξεπεράσει κι αυτό.

Οι άνθρωποι είμαστε κοινωνικά όντα και ουσιαστικά προγραμματισμένοι ώστε να συνδεόμαστε βαθιά με την “αγέλη” μας ή με οτιδήποτε μας ενδιαφέρει -ξεχωριστά ο καθένας- να ταυτιστούμε. Κάπως έτσι, ο Κριστιάνο έχει δημιουργήσει μία τεράστια, παγκόσμια “αγέλη”, της οποίας ηγείται και με ένα και μόνο νεύμα του μπορεί να επηρεάσει τα πάντα. Οπως συνέβη με τη συνέντευξη τύπου της Δευτέρας για την αναμέτρηση της Πορτογαλίας με την Ουγγαρία στο Euro 2020.

Ο CR7 κάθισε λοιπόν στη θέση του και αφού κοίταξε κάπως προβληματισμένος τα δύο μπουκάλια Coca-Cola που βρίσκονταν μπροστά του, τα εξαφάνισε από το κάδρο, συνιστώντας σε όλους να πίνουν μόνο νερό. Και όταν λέμε σε όλους, το εννοούμε, μιας και η εν λόγω ενέργειά του έγινε το απόλυτο viral και έκανε τον γύρω του κόσμου. Μόνο που την ίδια στιγμή, η διάσημη εταιρεία αναψυκτικών κατάλαβε πόσο μεγάλη είναι πραγματικά η δύναμη του Πορτογάλου σούπερ σταρ, ο οποίος θεωρείται -δικαίως όπως φάνηκε- ο πιο διαδραστικός influencer του πλανήτη.

Ο Ρονάλντο έκανε την κίνηση μισή ώρα αφότου είχαν ανοίξει τα χρηματιστήρια στην ευρωπαϊκή αγορά. Από εκείνη τη στιγμή λοιπόν, η μετοχή της coca cola κατρακύλησε (σ.σ.: σύμφωνα με την ισπανική “Marca”) αυτόματα και από τα 56,1 δολάρια ανά μετοχή, έπεσε στα 55,22. Ηταν μία βίαιη πτώση του 1,6% και που σε οικονομικούς όρους μεταφράζεται στην τεράστια απώλεια τεσσάρων δισ. δολαρίων, καθώς η αξία της εταιρείας έπεσε από τα 242 δισ. δολάρια, στα 238 δισ.!